abs & me

idag, efter att ha snoozat allt för många gånger, så mötte jag till slut upp min bästa gymnasiepolare abs. vi hängde på söder och lunchade (ah..älskar ordet "lunchade", det låter så, så....matigt). vi hängde en del innan våra vägar skildes åt på t-centralen och jag fortsatte min galleriavandring.

blev, tror det eller ej, uppraggad på akademibokhandeln! haha, det var roligt. det var så klyschigt att jag inte visste om jag skulle fnissa eller bara spela med. det inleddes med att jag fick frågan – har du läst den där boken? jag ba – eh..nej. haha. men det var ändå gulligt på nått sätt!!

ja det var min lilla trevliga dag. det har ju hänt andra grejer under den här veckan men jag har inte örkat blögga, utan det kommer tillbaka när jag är back in town, dvs kalmar.


asså haha, fasen vad jag älskar det här kortet! det är ungefär så här det är när vi hänger :)

Kommentarer
Postat av: Ida

älskar din skjorta. Vart har du köpt den? :D

2010-08-28 @ 13:14:21
Postat av: magzzara

den är köpt på h&m! :)

2010-08-30 @ 01:50:24
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0