pms-monster

jag: jaha, då var det näst-sista pillret på kartan då!
iman: mmm.
jag: det betyder pms de kommande dagarna.
iman: var det inte förra veckan?

KUL.

känns som att det var evigheter sen jag hade mens, vet inte ens hur man gör längre. vad är en tampong liksom?

men för att återkoppla något som helst vettigt till bilden som finns i det här inlägget. saken är den att det blir en massa photoboothbilder eftersom den riktiga kameran används så sällan och den här i datorn används ett par gånger om dagen.

på bilden syns iaf allt kaos som för närvarande finns i vår hall. där är alla kläder som behöver tvättas och alla kläder som ännu inte har packats upp sedan jag kom tillbaka från stockholm. det är så trist att packa upp och speciellt när jag är i behov av mer platsutrymme för kläder för nu är det verkligen inte mycket. och eftersom imans kläder tränger in sig i min byrå så blir det ännu mindre.

tanken var att vi skulle städa idag eftersom mina peers skulle komma och häsla på imorgon, men de ändrade sig och vi sket i städningen.
det ser inte speciellt hälsosamt ut med den här oredan och jag skäms men är samtidigt så avtrubbad att jag inte orkar bry mig.

nu ska jag läsa ett kapitel ur min bok och sen är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0