äru sjuk eller?

jag är syk!! eller sick på engelska, nej förlåt, ILL som det egentligen heter. sick är när man mår illa (ex sjösjuka) medan ill är när man är ex förkyld. det fick jag lära mig i sexan i grundskolan. jeanette stod för den kunskapen.

vaknade väldigt tidigt idag av att jag hade svinont i mina halsmandlar eller bihålor, eller vad det är nu som gör ont när man har ont i området mellan öronen och svalget. gick upp och fixade mig te och en macka. skänkte en tanke åt min pappa som brukar gå upp runt 6-7 lördagar, dricka kaffe och sedan gå och lägga sig igen.
rent tankemässigt drack vi te och kaffe samtidigt.

nu har jag duschat och tvättat håret. jag ska visa er sedan en mirakelstylingprodukt för håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0