syk, nu på riktigt


hallåj i stugan. bilden är ungefär en exakt avbilning av hur jag känner mig. mitt huvud känns enormt och svullet. mina ögon är påsiga och min näsa är såsig. jag har legat i bihåleinflammation hela helgen. SCHMRC (snyft på svenski). jag har nog inte heller sovit så här mycket på länge. den här inflammationen ligger vid mina öron, runt min näsa och börjar smått krypa uppåt pannan. har inte gjort så mycket och inget verkar hjälpa.

var ute i lördags, första gången sedan nyår? något sådant. insåg att jag inte hade missat speciellt mycket. vi var på palace hur som helst, och även på en kompis födelsedagsförfest. lördagmorgon började jag känna av den här BHI men struntade lite i det  och drack alvedon under dagen och djusvodka på kvällen.

man skulle kunna tro att kombinationen var förödande och det var den på sätt och vis. jag var knappt alkoholpåverkad men desto värre alvedonpåverkad vilked medförde en oerhörd seghet under hela kvällen. senare fick jag ont i huvudet och ba VILL HEM SOVA NU. så efter någon timma på palace drog vi till pizzerian och senare hem.

söndagen sov jag bort och nu är det måndag och skola imorgon. hur ska jag orka??

Kommentarer
Postat av: selmAAH

krya på dig :(

2010-04-06 @ 10:32:20
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Kriss

Säker på att det är BHI?? Inte bara förkylning? Har du illgrönt snor? Ett tecken! Du borde gå till doktorn om du har inflammation asså...

2010-04-06 @ 18:23:57
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: Aida

Awww stackars makak ...bli frisk snart annars kommer jag över å lagar domacu supu .Puss

2010-04-06 @ 20:12:23
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0