radiosändning

okej ett till inlägg här innan jag drar täcket över huvudet.

det var en lång dag idag. från tio till fem i skolan i datasalen. vi håller fortfarande på med ekonomijournalistik och det går väl sådär....nä men det går OK kan vi väl våga påstå. har ej känt av konkurrensen bland klasskamraterna än, kanske för att jag ignorerar det lite. sitter istället med aidå och sofa och bara driver om allt och inget. till slut är ju allt kul, och det är minst sagt uppskattat.

klockan sju sände vi muttation. första gången på drygt två månader och det kändes skönt att vara tillbaka i radiostudion. vi snackade om vulkanen på island, politikernas hemliga näste, gud och otrogna partners!

aida skötte spakarna. blev till och med en liten låtmix. mmm.

jag i all min helhet.

krästijn (extremt skånskt uttal) i sin egenstickade harry potter-halsduk.

MAAAAAGGGZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz....gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhe jag vet...jag hittade den utanför friskis...tyckte det var en bra text fktiskt...fick en o tänka till....jooo jag jobbade i söndags men slutde vid halv 3.... :))) ska du jobba söder i sommar? klart du ska !!!!

2010-04-20 @ 10:54:05
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Krisssssssssss

Det är en sån jäkla snygg halsduk också!

2010-04-20 @ 18:03:51
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: J

men åh vilken bedårande kofta! färgen är helt fantastisk. får man fråga vart den är köpt?

2010-04-22 @ 14:59:22
Postat av: magzza

j: ja den är rätt söt! jag köpte den på h&m för några månader sen, men jag har för mig att jag har sett den ute i affären nu också :)

2010-04-22 @ 16:20:19
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0