nailz


som sagt, jag fixade mina naglar idag och känner fortfarande viss oro över att dom ska gå av lätt, kan inte känna av "gränsen" än. men jag tror nog att jag måste fila ner dom aningens om jag ska kunna skriva någorlunda normalt.

lilla vietnameskvinnan som gjorde det var rätt trevlig men naglarna har lite slarv över sig, som man inte ser såvida man inte kollar asnoga. men priset var riktigt bra, 400 spänn kostade det att förlänga i akryl, och sedan får man gå och "fylla på" naglarna när dom har vuxit ut, efter ca 3-4 veckor beroende på hur snabbt ens naglar växer.

jag kan göra det mesta med dom, tycker inte något känns speciellt jobbigt förutom att knappa på tangenbordet. det är asjobbigt, på riktigt. vill inte gnälla för mycket eftersom jag har sexiga händer just nu, men ni vet hur datakär jag är, så hur ska det här gå?

jag har precis lagt en skön fuktmask i fejjan, vet inte varför men jag har blivit så torr i ansiktet på senare veckor. på morgonarna smörjer jag in mig med dr hauschkas fetaste creme och på kvällen kör jag ansiktsolja, och ändå hjälper det inte. om det är något jag är besatt av så är det mitt ansikte och min hy. kan gå on and on om den, men vi tar det en annan gång.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahaha coolt, jag har exakt likadan tröja fast ljusblå! Från lindex right?

2010-04-02 @ 16:00:40
Postat av: magzza

haha jepp kära lindex som fick stå för dagens outfit :D

2010-04-03 @ 01:28:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0