horay, horay, its a holi-holiday *pb rmpmpm*


boney-m uppe i rubriken.

yeeey! jag är friskare. inte helt frisk eftersom jag fortfarande har asont i halsen och hostar som en gamma gubbe med KOL, men det är bättre. bihåleinflammationen verkar släppa taget om bihålorna. idag var första dagen sedan söndagen som jag kände att "okej nu kan det bara bli bättre".

vilken enorm skillnad det är på mig idag jämfört med igår! plötsligt orkar jag så mycket: orkar diska, orkar bädda sängen, som jag annars tillbringat alldeles för många timmar i, orkar sitta i soffan och actually ta mig igenom hela americas next top model cycle 10 (HEJA FATIMA) utan att smådäcka eller tappa koncentrationen. så pass bra var jag idag att jag orkade duscha och tvätta håret!! azzå gotta give me cred, för det är verkligen inte något jag hade orkat göra igår.

jag har inte heller sovit ordentligt på tre dagar. igår var jag i himmlen, jag vaknade endast två gånger under natten och sedan fick jag sova som en drogad. avbrotten bestod av nästömning på slem och snor, älskade balkannäsa vad du har fått stå ut med dom här dagarna! puss på. annars har min mun varit så torr att saharaöknen varit avundsjuk, detta pga att jag ej har kunnat andas normalt. torrheten har slitit ut boxningsbollen i munnen och gommen är röd av uttorkning. med andra ord har jag sovit med öppen mun och snarkat högt att iman har varit tvungen att puffa på mig flera gånger. jag har också dreglat så fruktansvärt mycket att en handduk på kudden har varit ett måste, detta för att inte dregla ner kudden totalt...CHARMIGT.

med andra ord: JAG HAR MÅTT SÅ JÄVLA DÅLIGT OCH DET HAR VARIT SÅ SYND OM MIG. BUHU.

nu är det iman som mår sämre istället. he he.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Söt!

2010-04-09 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0