till min bror deno

börjar det här inlägget med att önska min bror ett lycklig 20års-år eftersom han fyller år idag. han är faktiskt en jävligt bra bror, och han blir bättre och bättre för varje dag.

men jag vill även säga förlåt för allt jag har ställt till med för dig under de år vi har levt tillsammans. så här kommer en lista:
# förlåt för att jag slog dig i huvudet en gång när jag var sju år gammal och du var fyra. jag blev förbannad och dängde till dig rätt rejält. fick en fet utskällning av pappa som menade att det är en SYND (grijeh) att slå någon i huvudet. sedan dess har jag aldrig slagit dig.

# förlåt för det värsta PMSutbrottet jag fick när jag var hemma förra året, allt gick ut över dig och jag kommer fortfarande ihåg det i detalj. kan inte förstå hur jag reagerade och fick dig att må. det var verkligen ett tillfälle då jag kände att jag var den värsta syrran i hela världen.

# förlåt för alla de gånger jag har skrikit på dig utan orsak oftast i samband med att jag inte orkat vänta på dig eller orkat vänta på att du ska fixa nått och så blir jag otålig och jobbig och allt.

# sorry för alla de gånger jag har lurat i dig att du är adopterad PÅ RIKTIGT. speciellt de gånger då jag även lurat i dig det trots att mamma sagt att du inte är det.

# lessen för alla de gånger jag har tvingat på dig att leka med mig, ex leka bibliotek, leka affär, leka skola, och lastish, fast du verkligen vägrat.

# lessen för alla de sjuhundra gånger jag har hotat med att rymma hemifrån om du inte ställde upp på att leka de ovannämnda lekarna. och för alla de gånger jag tagit på mig ytterkläderna saaakta sakta, allt för att du skulle hinna ändra dig (kul att leka under press. not), för att sedan ta nycklen, gå utanför dörren och tala till dig via brevinkastet. du grät, jag var evil. mamma och pappa var på jobbet. det bästa var att jag fick trösta dig efteråt.

# och lessen för att jag fick dig att tro att jag var magdas elaka tvillingsyster indira som hade rövat bort magda och du bönade och bad om att "indira" skulle lämna magda i fred. helt på riktigt. och jag bara nej *EVIL KID*

# när vi ändå är inne på lekar, förlåt för alla de gånger jag har spelat död. eller spelat att jag tar livet av mig. speciellt de gånger då jag, detta också efter att deno inte velat leka med mig, låste in mig på toan, spolade asmycket vatten i badkaret och låtsades drunkna, allt medan deno bankade på dörren och grät högt. asså mongo på riktigt.

men som sagt förlåt för allt jag har ställt till med hehe. love you, PUSSSSSSSS!!!



Kommentarer
Postat av: Ilma

Hahah så härligt med syskonkärlek! O en stor klapp på axeln till din bror som orkat med dig :D (A)

2009-09-09 @ 22:03:02
URL: http://colourfulmind.blogg.se/
Postat av: dino

hahaha indira!!



shit vilket badass du var. livlig fantasi minst sagt!

2009-09-09 @ 22:59:07
URL: http://dinodino.blogg.se/
Postat av: nida

hahahahahahahahahahaha!!! magda!! evil kid :D

grattis till din bror baj d vej



och PS, det blev 1-1 men det spelar inte så stor roll för oss (eftersom vi ändå ligger så bra till), det viktiga är att turkarna inte vann mohahah

2009-09-09 @ 23:55:37
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Hahaha jag flabbar ihjäl mig.

2009-09-11 @ 11:58:45
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0