lördagens partybilder

jag har fortfarande inte kommit över min mäc-förälskelse. den tonar liksom inte ut. det går inte en enda dag utan att jag säger ÅHHH vad jag ÄLSKAR den här datan. jag vet att det låter absurt och småtöntigt men på riktigt, det var länge sedan jag kände av en så stark teknikförälskelse.

men ni till det som är meningen med inlägget. tog mig lite tid till att lägga upp bilder från lördagen då vi var på kåren och festade.

först började vi hos mig. den här gången var det bara jag, aidå och kriss och naturligvis iman. det är lite svårt att gömma honom på toan så han får smyga fram och förfesta med oss också. här gör han sin äckliga drink white russian. en drink för russin med andra ord.

efter lite festande och buggande hos mig stack vi på förfest längre ner på gatan längs esplanaden och hängde en kort stund hos edina och sedan stack alla till K på födelsedagsförfest.

klassfest på hög nivå, men vi stannade inte så länge utan stack till kåren för att slippa köa för länge.

det var fullt med folk på kåren och fan vad kul det var. det var länge sedan jag hade en BRA partykväll, första sedan jag kom till kalmar iaf. asså tappade fan partylusten helt pga det.

sedan joinade iman, parham och ash oss också.

SKAKA PÅ DIIIG!!

azzå fina människor man hänger med. vill aldrig byta sällskap.

min klänningsknut. det var varmt den här kvällen, första gången på länge det med.

jag måste vara den enda som inte fattar vad sånna här fingertecken betyder. vad gör ash liksom? ett O? vad står det för? *väldigt o-ghetto tjej*

mazel tov bejb!!

assssssååå party!!

ja det var en lyckad kväll. tog en stund innan vi fick ut våra jackor från garderoben. sedan stod vi säkert 15 min utanför pizzerian och diskuterade huruvida vi skulle vidare på efterfest eller köpa pizza. vi köpte pizza sen satt vi hemma hos mig (och iman haha) och käkade och snackade. sen var jag trött och folk började typ sova. ja det var det.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

white russian ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOD!!! vad är det du säger?! dont make me mad! hahahaha ;D

2009-09-24 @ 15:21:24
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: DPG

Cao

Han killen med keps eller vad man nu ska kalla det, svart/röd halsduk och ljus skjorta. Han är KUNG! Känner ingen av er men kom in på din blogg och såg bilderna, han är grym. Man ser tydligt på två kort varför! ;)

2009-09-24 @ 16:01:19
Postat av: magzza

selma; haha jag är anti kaffesmaken så jag tycker verkligen inte den är god :S



dpg; asså..? varför på två bilder, är det för att han gör det där tecknet med sina fingrar?

2009-09-24 @ 19:03:35
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: DPG

haha aaa det är därför! Visst han är KUNG på de andra med bara för att han gör de det tecknet på två bilder! Gör man det en gång är man KUNG! Sen ska ni också ha beröm ni tjejer, ni ser ju jätte bra ut :)

2009-09-24 @ 20:00:07
Postat av: magzza

dpg: tack för komplimangen, men hörru vad står det tecknet för?

2009-09-24 @ 20:54:13
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: selmAAH

vääänta, kaffesmaken? det är väl ingen kaffesmak i white russian? bara vodka och mjölk? eller har jag glömt nåt? HAHA. jag hatar kaffe, så då hade jag inte heller diggat den drycken. iman kanske gör sin egen, eller gör den RÄTT :P

2009-09-24 @ 22:00:33
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magzza

selma; nä men jag har ingen koll. han häller i något som heter kalua eller balua pojma nemam, men det smakar kaffe iaf. fast jag tror han häller i lite för mycket :D

2009-09-24 @ 22:33:31
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: DPG

Varsågoda. Jag har följt din blogg länge och tycker ni ser bra ut. :) Det där tecknet han gjorde står för Dogg Pound. Dogg Pound är en grupp. Det är två rappare, Daz och Kurupt heter de och tillsammans är de en grupp som heter Dogg Pound. De har varit med LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE! hehe, sen om han menar just det med det tecknet det vet jag inte men det står för det och då hoppas jag att han menar Dogg Pound! Som du ser mitt namn DPG och det är Dogg Pound Gangstaz! ;)

2009-09-24 @ 22:57:42
Postat av: magzza

dpg; okej så du är ingen man känner till allstå? jesi li nas/nasa? jahapp då har jag lärt mig nått nytt :) men jag antar väl också att det står för det eftersom ash är into rap :)

2009-09-25 @ 22:55:35
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0