SOVMORGON

vaknade skitlycklig idag. jag vet att det berodde på att jag hade sovmorgon. första sovmorgonen på......sen vi började skolan. väcks klockan 8 av imans alarm på mobilen, sträcker mig efter mobilen och räcker den till iman (vilket sedan leder till att han försover sig), inte länge därefter ringer min mobil. jag tror först att det är kalmarhem eftersom jag har rapporterat fel på mina dörrlister haha, men det visar sig vara en klasskompis som behöver hjälp. först ca 30sek in på samtalet fattar jag vad han pratar om och jag känner mig bara allmänt förvirrad eftersom jag, 30sek, tidigare hade slititis ur min dröm där min mellanstadielärare var lesbisk. det var många mongissaker på en och samma gång. men iaf jag somnade om och sov till halv 12.

nu ska jag till skolan snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0