min oerhört trevliga vardag

kom hem från skolan för ca 2 timmar sedan. då hade jag varit i skolan i exakt 12 timmar. fick ett kort blackout idag och frågade mig själv vad jag gjorde idag mellan porträttexaminationen och vår radiosändning, men kom strax därpå att jag hade suttit i datasalen från kl12 till kl18.48. lite väl många klockslag och timmar här nu och till och med jag blir förvirrad. sov sjukt dåligt i natt. behöver bara lägga mig och sova. förresten på tal om att sova, nu sover vi i imans 105cmsäng. min står längs väggen och chillar, väntar på att bli såld. jag och iman kan nu ligga jämte varandra utan att nudda vid varann.
däckar hårt nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0