joj covjece kako sam umorna

idag har jag haft en otroligt oproduktiv dag. iman väckte mig någon gång vid halv 12 och sedan bäddade han ner mig halvsittandes i sängen igen när han stack till skolan. jag ville verkligen motstå sömnen och inte somna om igen men eh lättare sagt än gjort, så jag sov halvisittandes i sängen så som iman lämnade mig i två timmar. och sen vaknar jag med kasst samvete. jag förstår inte varför man gör det. tidigare kunde jag sova och vakna med skitsoft samvete 3 på eftermiddagen och bara sätta mig vid middagsbordet men nu.....not so much. buhu. sörjer ibland mina gamla vanor. när man KUNDE göra så.

iaf. sitter fortf lite med den där examinationsuppgiften jag ska lära mig till på måndag, dvs lära mig hur man gör en hemsida. nu hr jag kommit fram till CSSdelen.

i skolan har vi just nu en tidningsredigeringkurs, där man lär sig att redigera...tidningssidor. thats about it. riktigt rolig kurs och ni ska veta hur mycket pillepill det bara ligger bakom era lokala dagstidningar, allt måste stämma in på millimetern. men kul är det. vi jobbar i indesign, och är det någon som har läst media på gymnasiet så lär ni känna igen programmet.

i samband med allt det här gör vi även personporträtt på människor. alla gör varsitt, och jag gör på en kille som heter parham, han finns med på  någon bild här på bloggen. och imorgon ska jag väl ta tag i det här med att börja renskriva på intrvjun, än så länge sitter jag iaf på sex dataskrivnasidor råmaterial som ska bearbetas...

imorgon föreläsning och sedan sitta en stund i skolan och fixa med nyhetssidor.


Kommentarer
Postat av: Aidiiiiiiiiiiiiii

Meeh ? vi sitter ju i skolan å du är ju inte häääääääär :s

2009-10-16 @ 11:42:10
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Aidiiiiiiiiiiiiii

Meeh ? vi sitter ju i skolan å du är ju inte häääääääär :s

2009-10-16 @ 11:42:24
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0