jag vet att det här är lika med noll humor men jag dog

surfade runt lite och kom in på någon tjejs blogg av utländsk härkomst. i ett inlägg nämnde hon sin moster avid.

för er icke insatta så är det nämligen så att det programmet vi sitter och redigerar våra tvinslag i heter just AVID. och klockan är ju mycket och så, har inga andra ursäkter, förutom att vi under fem veckors tid har suttit och redigerat i avid, älskat det, hatat det och resten vet ni. man blir lätt skadad med andra ord.

och när någon HETER avid så skrattar man ihjäl sig. typ det jag gjorde precis. jag grät av skratt. VALJALA SE PO SECIJI jag lovar!!

*lättroad*

Kommentarer
Postat av: Idahoe

HAHAHAAHAH det Vaaaar faktiskt roligt!!!

2009-10-03 @ 12:23:57
URL: http://idarebecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0