inflytt och sånt

ej förresten.

jag är inte ute och festar ikväll. finns ju en väldigt fin orsak till det. tänkte sitta hemma och lära mig dreamweaver och dess finesser och bajs. igår kände jag verkligen att jag hade fastnat, men idag fick jag hjälp av parham. det började egentligen med att jag, iman och han drog till gymmet och gymmade en timma, sedan bjöd iman oss på käk och därefter parkerade vi oss i min soffa och sedan framför datan där parham förklarade vissa grejer. och nu ba css fan vad lätt!! haha näää inte så riktigt, men det finns nog en chans att jag klarar examinationen på måndag. weeeheeej. då är jag färdig med den här kursen.

iaf, medan jag satt och knåpade ihop nån taskig hemsida så åkte iman och parham till imans lägenhet för att hämta lite grejer.

dom flesta vet väl att iman har bott hos mig det senaste halvåret och han lägenhet har stått tom, så nu tänkte vi göra det lite mer officiellt och verkligen flytta ihop på ritkigt. så iman har sagt upp sin lägenhet och flyttat in hos mig. hans säng står här intill väggen medan min är den som kommer bli såld. jag har lite svårt för att göra mig av med grejer och speciellt min fina lilla 80säng. jag behövde inte större men nu är det ju lite annorlundare då iman är typ 80 cm i bredd bara han liksom.

förresten det är ju typ inte helt lagligt, tror vi, att bo så här som vi kommer att göra. iman har ingen adress och han finns inte i nått adressregister liksom. men ja sktitsamma.

därför är det någon typ av inflyttningsmassaker här i min lägehet med prylar och gojs som kommer från iman, som JAG helst av allt vill typ slänga, men det vore ju lite respektlöst mot imans prylar.

ja HERREGYYYYYYD. hur kommer detta gå??? det var ju en grej när vi visste att han hade sin egen lgh men nu har vi bara den här. blir man osams då får man nog hänga på toan en stund och lugna ner sig.

Asså vi har så jävla kul ihop så ni fattar inte!!!

fast det framgår kanske inte av bilden.


Kommentarer
Postat av: Idahoe

Ni e så cjuuuuute :P!! Shit...känner att jag kommenterar flitigt på din blogg justn nu...men asså dina grannar bor ju ihop i en likadan lgh, så ajmän kanke vesst får skriva sig där...kolla opp de vetja ;P

2009-10-18 @ 11:07:03
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/
Postat av: Kriss

Eller så kan han skriva sig hemma i sthlm och ha en C/O adress hos dig?

2009-10-18 @ 12:49:42
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: Nicole

sööööööööööööööööt!

2009-10-18 @ 13:25:52
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: nerko

magda, jel sahin vidio ovog mladica? jel dao zeleno svjetlo haha

2009-10-23 @ 00:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0