godmorgon

vilken fin morgon. soft att vakna till sol.

igår la jag mig vid 3 tror jag. men iman ville, VILLE verkligen sitta uppe till fyra så vi började tjafsa för jag bli gnällig så sent och då småvägrar han att gå och lägga sig. jag gör som jag brukar göra i vanliga fall; gå och lägga mig sur. sedan kommer iman och hoppar på mig och såntdär för att "avtjura" mig och ibland brukar det funka lite för bra. som vanligt brukar vi hamna i djupare diskussioner om världssvälten, USA och krig. vi pratar på tills ena av oss ej orkar mer och däckar eller tills vi blir hungriga. igår gjorde vi äggmacks halv sex på morgonen och det är ett mirakel att vi ens är uppe nu klockan 12. iman var lite svårväckt men jag lockade honom bort från sängen med te och ballerinakex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0