glupa nedelja

jaha så var det med det :) nu vet jag hur man fixar till en sjyst hemsida med dreamweaver, eller snarare en väldigt basic och osjyst sida eftrsom den har noll poäng i snygghet, men jag måste iaf bli godkänd imorrn haha. ÅHH så skönt att slippa den här kursen.

funderar på om jag ska fixa mina naglar nu. dom har blivit långa och det är lite knepigt att skriva på tangenbordet. skoja bara! inte om man har mac för då ligger knappar lite mer isär än på vanliga tangentbort haha. wehej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ah jag veet den är skitfin. det är hennes äkta tror jag faktiskt :) men jag kan kolla med henne! hoppas allt är fint med dej puss

2009-10-19 @ 06:20:49
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0