fredagkväll och här sitter jag

mitt senaste kvällsintresse är verkligen att bara sitta och surfa på olika nätshopsidor. jag vet, jag är inte unik, alla tjejer sitter och surfar konstant, men det som gör mig unik är att jag aldrig köper nått, håller mig bara "updated". tycker att iman borde sponsra mitt intresse.

å andra sidan (nu när han anmärkte det) så supportar han min stora mäckärlek eftersom han idag köpte ett datafodral till mig. HIHIHI. har tjatat om det rätt länge, men pricken över i:et eller snarare det som fick bägaren att rinna över var när jag igår mitt i vårt lilla "bråk" upptäckte en liten repa på min fina mäc. och plötsligt så var inte iman huvudpersonen längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0