tråkis

allstå sorry för obefintliga blogginlägg för er som bryr er. jag har varit kass på sistone.

och idag är inget undantag för jag måste lämna ifrån datan till iman snart igen.

vi var på donken nyss och käkade. så går det när man inte orkar laga mat. sen svängde vi in på maxi och handlade lite, bland annat godis. jag måste ha nått gott att knapra på när jag kollar på mammas pojkar. sveriges bästa program som går just nu enligt mig.

igår shoppade jag asmycket. eller nä det gjorde jag väl inte. känns nog mer så för att jag inte har shoppat på evigheter *sparsam tjej*.

ÅH hata fula radbrytningar och för att jag byter ämne titt som tätt men ja så här är det just nu.

förresten är det någon mer här som läser som ska till norrköping nästa helg på BHUF möte?

nu ska jag städa. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0