BHUF

BHUF är en bosnisk ungdomsförening som typ anordnar massa vettiga möten för oss bosnier. så nu om två veckor så kommer det vara ett möte för enbart bosniska studenter där vi kommer diskutera viktiga grejor. förutom möte och kommer det även vara fotbollstittande (not so much me) men också lite partaj. jag känner några som sitter i styrelsen så jag vet att det här är sjyst.

ni kan gå in på deras blogg bhstudenti.blogg.se och kolla läget....och anmäla er! det är begränsat med platser och senast den 1 nov ska anmälan vara inmejlad så ni har någon dag på er om ni tycker att det verkar kul. och trust me, jag har varit på ett antal BHUFmöten när jag var yngre och det är askul!

okej det var det om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0