pics


här har vi en bild på iman dårå. igår posade han som jay z för något fotogrejs för en klasskompis, men idag är han bara sig själv.

här är då parham som har tagit bilderna och även fixat vår router

så här kommer det se ut när vi sitter och surfar. jag framför min data och imans framför sin. här på bilden ser vi att det inte har gått så långt än för iman försöker sig på mänsklig kontakt.

och sängen som står intill väggen är min säng. den ska vi försöka sälja. det går sådär. men är någon intresserad här i kalmartraken så kan vi säga 700 jämnt och sängen är din inklusive madrass och sånt där överdrag man har för att hålla madrassen på plats.

nähe nu ska jag nog packa min bäg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0