tvåmannapartaj

ja det blev en liten spontanutekväll med kriss. vi började hos mig. lättast så, så slipper man bli trött innan man ens kommit till kåren.

vodka och redbull. kriss var en duracellkanin. när kvällen var slut ville ingen av oss gå hem.

vår playlist. vi skäms inte så mycket. aida hade fått skämmas åt oss istället.

yeeeaaah. vi körde en lek här. min var att snurra runt och ta kort. kriss var att dansa linedance till scotts. (haalååå du gamle indian. favvolåten)

jag och så vi två.

vi fick väl mest ont i fötterna när vi kom hem och drog av oss skorna. gick ej att böja på fötterna. det var många seals ute ikväll. en började rådansa med kriss. han hade orange tshirt. säger väl rätt mycket varför hon inte kände för att dansa med honom. många från klassen. svettigt som fasen på kåren, fråga1: finns det ingen luftkonditionering? fråga 2: varför hänger man på ett ett ställe som är ett dansställe om man aldrig dansar? det började ösregna när vi skulle hemåt. vi kände inte för att gå hemåt och raggade upp nån dude som liknade min medialärare på gymnasiet. det blev inget med den efterfesten. vi cyklade till corner istället fastän ingen av oss var hungrig. men det var knökfullt så vi cyklade hem. och var dygnsura. men det var en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Naima

Aww min flikkor så fin ni vara, hoopas ni gå utt å hitta fin man. Å din nya skor vara MYKKET SNYGG

pusssssss!

2009-11-29 @ 16:49:09
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, ni verkar haft riktigt kul! :D

2009-11-29 @ 16:58:34
Postat av: magzza

naima: åh tack mamma naima. min kompis kristin kanske kan få gå på en dejt med bobby?



josefin: :) ja det kan man väl säga

2009-11-29 @ 17:10:54
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: iman

"raggade upp nån dude som liknade min medialärare på gymnasiet."



rätta mig om jag har fel, men jag trodde du hade en pojkvän....

2009-11-29 @ 17:58:15
Postat av: magzza

iamn: du är väl den som är mest medveten om att allt som skrivs här inte bör tas bokstavligt talat och att många detaljer uteblir. och ja jag vet att jag har pojkvän och han kommer hem snart :D

2009-11-29 @ 18:03:37
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Kriss

Ragga upp va ordet! CC:t borta för den här veckan.



Och jag vill hemskt gärna ha en dejt med Bobbiiiii! Men tror ni jag får det även fast jag inte är skuld? Eller är jag skuld kanske..?

2009-11-29 @ 20:08:32
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0