på tåget 18:59

har lite tråkigt och är ashungrig. måste bara dokumentera den här dagen.

jag och iman somnade igår runt 5 på natten. innan vi la oss, så kollade vi färdigt hela säsong 3 av dexter. det var nog fyra avsnitt vi såg igår. i samband med detta käkade vi nästan en hel tårta, kvar blev ca 1/8.



han vaknade vid halv 9 och stack till skolan, jag gick upp prick tio, drack en pulvercappuchino och satte igång med redigeringen av mitt porträtt. det blev fint. jag satt med det säkert i 5-6 timmar från och till (inkl frukost och bajspauser HIHI. fasen vad sån där cappuchino är laxerande. testa det innan ni sticker till apoteket). när det var knappt två timmar kvar till tåget gick  så hann jag:

- dammsuga resten av lägenheten
- dammsuga upp en strumpa som fastnade i röret. jag svor.
- dammsuga upp ett läppstift. hylsan var det enda som jag hann greppa innan stiftet sögs in. jag fick öppna och ta ut den. jag var SÅÅÅÅ sur. det var så äckligt. men jag gav 100 spänn för det och orkar liksom inte få-inte-valuta-för cashen.
- städa toan liten snabbt. väldigt ytligt. torkade av spegen med vatten och toapapper.
- duscha
- sminka och föna håret ( haha syftningsfel, man skulle kunna tro att jag sminkade håret)
- packa för helgen
- städa småplock.

i vanliga fall tar sådana här saker en hel dag.

Kommentarer
Postat av: dino

ee blago se tebi, majkine sarme su uvijek najbolje! ali mogla si vala doci i moju probati, jag planerar en sarmaefterfest ikväll haha.



joj jedva cekam veceras. a mogu misliti kako je tebi ditt CJ-freak :) pa se vidjamööö :D



ps. the fika is on!

2009-11-06 @ 08:44:17
URL: http://dinodino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0