på tåget 18:43

klockan är 18:43 nu när jag sitter här på tåget. blöggar i textredigeraren som det så fint heter. jag har en timma kvar att sitta här i min tågstol och fundera över följande grejer:

- varför glömde jag mina kassa hörlurar? verkligen askassa, musiken hörs ut asmycket, det är kort sladd och ja........jag behöver dom nu. folk pratar för mycket på tåg. fast jag är likadan i sällskap. därför ska jag väl inte säga för mycket.

- folk som hostar. det sitter en tjej ett par rader bakom mig och hostar konstant. alltså verkligen konstant. jag ser mig själv ställa mig upp, vända mig om och be henne om att sluta hosta. men jag gör ju naturligtvis inte det. jaha oj, nu börjar bruden bakom mig snörvla också.

människor som är assjuka borde inte åka kollektivt. dom förstör för andra också. och speciellt nu när det är svininfluensaparanoia. vill inte vara too judge:ing about it men håll er hemma när nu är sjuka. plis.

min pappa blir assur över sina arbetskompisar som kommer till jobbet fastän det snorar och geggar och är levande bakteriehärdar och jag förstår honom.

- allstå snett mittemot mig sitter en kille som också typ verkar lite "sjuk". jag tror inte han är helt normal.

- varför tänker jag alltid terrorister när jag åker kollektivt?????????? jag är hjärntvättad. får alltid för mig att det här är sista gången jag lever, BARA för att jag råkar sitta på ett tåg. men det kan ju råka sitta en liten terrorist här som fäst en bomb under tåget. det är ju skitenkelt att göra. blir fan rädd för mig själv ibland. anywho, när det gäller terrisar så tänker jag inte den här arabstylish duden utan alla som ser "misstänksamma" ut, ex grabben snett mittemot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0