nyhetschefen talar

jag har varit nyhetschef i veckan. innbär att jag har gått upp kvart i sju för att cykla (med idas cykel, red (min bajk) är dead om man säger så) bort till Q8 för att köpa tidningar, sammanställa de viktigaste nyheterna vi ska göra inslag på och sedan är det redaktionsmöte halv 9. vi är ett bra team och än så länge har ingen rykt ihop. vi kör två nyhetssändningar varje dag så det gäller att fixa ihop inslag, helst egna nyheter, ej tagna ur tidningar, för att man ska kunna göra en sjyst sändning.

imorgon är sista dagen som nyhetschef och då kan man nog ta det lite lugnare. fast å andra sidan; det är inte så att jag stressar nu, men å andra sidan2; när gör jag det egentligen? HIHI. allt brukar ju ändå fixa sig.

förretsen ser ni vad långt mitt hår har blivit? probably inte, men det hare! ville klippa mig på fredag men det fanns inte tid *låter bli att toppa mig själv*

så här ser tavlan ut med allt som ska göras och planeras.

Kommentarer
Postat av: Nicole

du är såå snygg som vanligt! Å shit va ditt hår har växt dessutom passar du skitbra i snedbena. Dagens beröm :D

2009-11-25 @ 15:32:47
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0