gymkillen

okej ska sticka och träna lite med iman nu.

igår på gymmet var det en blond kille som var lika motiverad som jag var, eller jag var nog till och mer motiverad än honom. killen låg på en sån där "rumpmaskin", ni vet när man ligger på mage och tränar benen/rumpan typ, och han bara låg där hur länge som helst. man ska ju inte ligga och vila på maskinerna, men det var precis det han gjorde. i säkert 5 minuter. ville bara klappa honom på axeln och säga hörru ska vi gå och sätta oss nånstans? men det hade nog varit lite oanständigt.

Kommentarer
Postat av: Gabz

Ja sitter just nu på min praktik. Folk runt omkring mig tror ja e störd i huvudet. Men ja kan inte sluta skratta åt detta inlägg du e föör skön o rolig magda!

2009-11-25 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0