grisen

det här med att jag kallar iman för grisen, måste bara förtydliga att jag hatar grisar, dom är äckliga och jag äter inte gris och ja allt.
men att kalla honom för lilla grisen eller grisis det känns helt okej.

asså jag är ashungrig. asskev dag idag.
började igår med att vi la oss vid fyra igår. jag vaknade vid 14 och gick upp medan iman fortsatte sova. jag käkade frukost, brukar oftast vakna av hungern. någon timma senare kröp jag intill den varma kroppen i sängen igen och däckade. så vi gick upp vid 17. hur fan ska vi somna ikväll? för mig blir det kanske inga större problem, men för imans del lite tveksamt. hoppas han får något sövande så han däckar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0