fula grejer som jag mår dåligt av

det finns många tatueringar jag hatar. stjärntatueringar hamnar rätt högt upp på den listan. eller högst upp. speciellt sådana som ser ut som att de har tagits direkt från Photoshop och bara förstorats trettio gånger. jag har sett så många som har dom plottrade över sin kropp och alla har en likadan. MÅR.BAJS.om jag ser en till. och nu när jag går in på fejjan så är det precis en sån tatuering jag ser.

något värre än tjejer som har en stjärna/or är killar som har det. ASSSÅ NEJJJJJJJ. finns inte en chans att jag skulle bli ihop med någon som har en tattoo som ser ut att vara enbart gjord för photoshopanvändande och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Kriss

Du vet att jag faktiskt tänkte göra en sån? Innan jag kom på min egen design.. hahaha!

2009-11-04 @ 19:00:33
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: magzza

vet ej om vi kunnat umgås då...... SKOJA. men din är mer originell ju än nån stupid star.

2009-11-05 @ 14:24:23
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0