breaking news

eh okej.

ni vet den där Envisa Finnen som jag nämnde att iman hade? well, man kan verkligen säga att den var envis för den har vägrat ge med sig och nu har imans ena ansiktshalva vid kinden och runt ögat varit svullet i två dagar. han ser jätterolig ut för mig. men jag skrattar av kärlek och inte ondska. iaf. hittils har jag sagt nää det är lugnt, det kommer lägga sig, men tänka sig vad fel man kan ha.

efter lite snack med vårdcentralen så fick han en tid till akuten ikväll för att klämma ut allt gojs för det kan vara farligt om det sprider sig speciellt runt ögonen och näsan. så ikväll ska vi till akuten haha. sjukt ju. fattar inte varför jag skrattar, men ja det är nog lungan det här tror jag. ska bli spännande det här. iman är inte lika entusiastik.

trodde att det här skulle bli en lugn softsöndag, men nu har jag sminkat mig, redo att följa min lilla gris till donken och akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0