bajram mubarek olsun

åh hejsan nös nyss fem gånger och oroade mig för svininfluensan noll gånger.

och så tar vi rubriken en gång till; Bajram Mubarek Olsun alla som firar. just nu känns det skumt att vara muslim mitt inne i jultiden. och jag gjorde inte saken bättre. köpte med mig en lussekatt och nått nytt te för att mysa med lite ikväll.

ringde mutti och vati, dom höll på att fixa sig, de skulle iväg till farmor för att käka. det lät så mysigt när mamma sa hon var ledig idag och mös med deno på morgonen och jag ba *vill också* men ja jag får väl fira med mig själv idag eftersom alla andra vänner också är borta.

jaha om man nu ska ta och luncha. vill sticka iväg till hansa och shoppa men får se om jag orkar sen.

iaf, hoppas ni får en mysig dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0