vem mördade

godmorgon.

jag hade en assjuk dröm. det kändes som en cluedo-gåta. nästan alla jag känner från kycklingryd var medverkande skådisar i drömmen. alla vi bodde i ett stort hus och det verkade som att vi var på semester för jag gick runt i shorts och flipflops och hade en asful flätad sommarväska som jag gick och bar på genom hela drömmen. vi verkade alla ashappy  de dagar vi var där förutom en dag då jag vaknade och fick reda på att någon hade blivit mördad. den mördade var någon jag inte kommer ihåg och han hade mördats av någon som var med oss i huset. mördaren var allsåt bland oss!! och det mesta var bisarrt eftersom man inte kunde lita på någon (jag tror att det här har lite att göra med att jag såg robinson igår).

vi levde på som vanligt, kändes som en vecka, men alla var hela tiden på sin vakt. senare började man misstänka en äldre man, H hette han, men jag var övertygad om att det inte var han eftersom jag hade suttit och snackat med honom samma kväll som mordet skedde, någon ville bara sätta dit honom. det var ingen läskig dröm, mer kul liksom men bisarr som sagt.

jag vaknade glad iaf haha. nu ska jag dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0