sista innan jag däckar

klockan är två snart och jag är inte trött än. igår och idag var första dagen då jag var alldeles själv och nu i efterhand kan jag säga att det behövdes. det är lätt att man glömmer bort att uppskatta sitt eget sällskap när man hela tiden är i sällskap med andra. jag har haft väldigt mycket egentid hihi. nä fyyyyyyy snuskigt det lät.

man får så mycket tid till att tänka och en del tankar har passerat. nämligen dessa:
# varför har jag så mycket olust till att gå ut när det är så fint väder? det har jag inte funnit något svar på än faktiskt, men mina hudutslag kan ha något med saken att göra eftersom det typ INTE går att sminka över. asså jag dör. förlåt i-landsproblem men det är mitt problem och när ingen salva hjälper så vill jag bara tycka synd om mig hela tiden.

# en annan tanke var; varför har folk sånna i-landsproblem??? asså jag vet inte hur många deppstatusar jag har läst på fejjan denna helg. SKAFFA EN BLOGG MÄNNISKOR. sluta kladda på fejjan för typ ingen bryr sig och skulle man av  någon anledning vara en av de som bryr sig så vänder man sig ändå förmodligen till den personen via msn/tel, allstå något mer privat än de 385 "vänner" man har på fejjan. ÅHHHHH det är såååå despo. okej om man skriver "jag skiter på dass just nu", det är ju kul, men att läsa "Onödig person is tittar på himlen och undrar när jag får vara lycklig igen..." och dom där tre prickarna är ju fan värst. ÅHHHHHH. HATAR DOM SÅ JÄVLA MYCKETTTTTT.

# det är tråkigt att vaxa benen men mer praktiskt än att epilera. har man testat epilator en gång så vet man hur jävla smärtsamt det är. men det jag ändå tänkte på; varför är det ondare att epilera vaden än bikinilinjen? fattar noll, känns som att bikinilinjen borde vara ondast men den tål ju rätt mycket om man säger så. och dom där vaxremsorna slits ju ut så fort, fast dom är helt okej faktiskt. dock märker jag nu att jag har missat rätt stora hårområden på benen. asså fyfasen det enda jag avundas svenskar är deras totala brist på hår. jag vill också vara hårlös eller ljushårig på benen och slippa rakhelvetet. när jag blir rik ska jag ta bort allt hår med laser, alternativt om iman blir askänd och kan sponsra mina laserbesök.

# jag funderade allvarligt talat på pengar. vad är poängen med pengar? nu snackar jag om pengar i överflöd, allstå att ha mer pengar än man behöver om man säger så. pengar har aldrig varit någon slags drivande grej för mig men nu önskar jag att det vore så, för jag har inget sommarjobb. jag har sökt sammanlagt 2 jobb haha. ena var på ölands djurpark och jag hoppas jag får det för av någon anledning vill jag jättegärna jobba där! verkar aspepp och kul. varje sommar när hela familjen åkte på obligatoriska lisebergs-trippen avundades jag lite dom där som jobbar på liseberg. det verkar ju askul, massa folk som springer runt, mycket att spana på, folk som frågar om hjälp osv osv och jag som aldrig åker någon attraktion satt bara och fantiserade om jobbet medan jag höll i allas jackor eftersom alla andra åker och jag lider av attraktions-rädsla kombinerat med höjdskräck.

men iaf, nu blev det en lång tanke här, men jag har kommit till att pengar är livet!! jag säger hela tiden att jag vill vara rik och i framtiden blbala, men inget av det kommer ju hända om jag inte tar tag i det. pengar är livet för då kan man resa och det vill jag göra. jag har ett par länder jag vill beta av men närmast står istanbul. jag vill åka till istanbul och shoppa massa sjalar och se en massa, och inte bara istanbul, jag vill åka på solsemester i höst och jag vill åka på shoppingresa och... ja, det var väl det. dock inte thailand för då tänker jag bara på äckliga män från sverige som köper sex.

# och när jag väl är inne på resor. OM, verkligen OM, jag nu kan tänkas få ett sommarjobb (ölands djurpark HEEEJ!!) så innebär det ju att jag inte kommer att åka till bosnien, och då skulle det bli första gången på..hm..12 år som jag inte åker. just nu känns det okej eftersom jag känner att jag skulle klara av det, men när det närmar sig, OM det närmar sig så vet jag hur det skulle kännas. redan i den här vänjningsprocessen känns det som att mitt hjärta snörps åt som att någon har lindat ett rep runt det och drar i det och det är något konstigt pirr i magen för huuuuuuuuurrrrrr ska jag kunna låta bli att resa till mitt najviseälskade land? bara den där känslan när vi passerat gränskontrollen i bihac (beeeeeyoootch) är så skööööön. det är behaglig värme i bilen och jag har fötterna vilandes mot mitt fönster och ute är det 35 grader som steker på och man bara MMMMMMMMMM. det är oförklarligt och mäktigt.

men som sagt, får jag inte jobb så ser jag faktiskt inte någon anledning att stanna kvar här i sverige, för då åker jag. annars blir det en väldigt trist sommar ju.

oj jävlar det blev långt det här inlägget. var väl kanske inte riktigt meningen. nähe nu ska jag bädda ner mig och lukta på min sov-unkna kudde. ah älskar den doften, det är så hypnotiserande så man däckar direkt. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0