milka!!

de senaste dagarna har varit långa. igår däckade jag när jag kom hem och har inte orkat något. jag hatar när jag kommer i sånna perioder då jag är astrött på dagarna att jag alltid måste ta näps för att klara av resten av kvällen.
ett bevis på att jag försöker hålla mig ifrån en nap är att jag dricker cappucino. fast inte vanlig utan med milka-smak!! åhhh. milka är den godaste chokladen, speciellt den med kex. jag har för mig att jag har sett att man kan köpa milka här i sverige, men jag vet inte vart.

imorgon kan ni lyssna på muttation som vanligt klockan 20, men den här gången sänder vi inte live, fast vi låtsas som att vi gör det. vi kommer inte att kunna sända radio imorgon därför var vi tvungna att förinspela programmet.
varför? joooo så härärdetva. imorgon är det dags för kaktusgalan, kalmars motsvarighet till.....oscarsgalan? något liknande. alla kommer iaf att klä upp sig och glamma till det rejält. ÅHHH vad spännande! jag ser framemot det. det är inte så asofta man får se glammig ut i finare klänning.

jag tänkte köra med en rosaröd h&mklänning (haha inte så glammigt va...men den är fin), locka håret och så högklackat på det hela. HIHI. nä men det här ska bli så skojigt. hoppas bara att vi får sluta tidigare imorgon så att vi kan gå hem och fixa oss, annars blir det bara två timmar till att göra sig iordning. och två timmar, det hinner man typ....lägga foundationbasen på! närå. jag är en snabbsminkare när jag verkligen vill.

fick även tillbaka tentan idag, den vi gjorde för ca två veckor sedan och jag är godkänd. hahahoho. nu får det bli ett par skor.

jepp nu ska jag sticka till maxi för att köpa strumbyxor tills imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0