trött

kom precis hem från redaktionsmötet med radiogruppenoch fann en förvånad nicole med lite överraskad min sittandes på soffan med tofsen på sne. asså på senare tid tycker jag att det är så mysigt att komma hem och finna något levande hos mig, förslagsvis människor. så nu är hon och sminkar sig och jag sitter här. vi ska strax ner på stan och ta en runda. nicole är sugen på ginavagina och jag förstår henne eftersom lunds gina är rätt liten. hoppas på att det inte blir regn.

igår kom hon allstå, min böna. vi degade en stund på soffan och sedan gick vi och käkade cheeebab på corner. det var rätt gott och sedan var man proppmätt. iman kom förbi och hälsade och så tog vi en s.k o-guidad promenad, vi hade helt enkelt inte mycket att säga till om kalmar, förutom om fängelset.

Kommentarer
Postat av: Nicole

goooooooooooooooooomoooooooooooorron!

2009-05-23 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0