skryt

omg jag ser så lyxig ut i ansiktet. lite rysk sångerska slash j.lo när hon är blek. jag tror att det är det här läppglanset som får mig att se rysk ut. jag är såååååååå fin för tillfället. finns det ingen som kan ösa fina ord över en så får man faktiskt ta saken i egna händer. saken är bara den att jag känner mig så sketsnygg hemma, men så fort jag kommer utanför huset så pajjas det eller så är någon annan snyggare. well life doesnt suck för det! HAHA. jag är så jävla fin. mina päron har gjort ett bra jobb med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN FIN FIN FIN FIN FIN FIN ÄR VAD DU ÄR GIRL!!!

2009-05-02 @ 22:21:19
Postat av: magzzza

awww tack! vad glad jag blir över att det dessutom var capslockat :)

2009-05-03 @ 19:24:17
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: edina

haha, vilket roligt inlägg, klockrent :D



ps. du är fiiin!

2009-05-06 @ 20:01:03
URL: http://lifeisfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0