plonk

bajsade alldeles precis. det var skojjigt. USCHHHHHHHH. fy och skäms sånt gör inte flickor, bara fula pojkar. läste senaste amelia samtidigt.

tycker dock att det är lite irri att inte hela tidningen går in i brevboxen, utan den hänger sådär lite löst, vem som helst kan ju komma och plocka min amelia. cronholm (min granne) gör det kanske i hämningssyfte. hans namnskylt utanför dörren hänger fortfarande uppochner efter att iman har vänt på den.
 
jag är ju så kass på att blögga och guuuuu vad alla tjatar om att jag ska skriva. skojar bara. knappt nån som tjatar. tack för att ni inte är en sån krävande publik.
 
funderar på om jag ska dammsuga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0