päron

nu blev jag helt emotional. jag korrläste mitt inlägg och så typ kom jag av mig av kärlek till mina föräldrar. det här med buffaloskorna är bara en löjlig sak och droppe i havet av allt som min mamma och pappa har gjort för mig. dom har lärt mig så mycket om allt, jag kan inte ens rabbla upp grejer för det är allt, dom har gjort mig till den jag är idag. dom har lärt mig att familjen är det viktigaste och att det är ens bästa vänner, för en familj sviker aldrig. asså snyyyyyyyyfttt. jag har världens bästa päron!!!!!

volim vas najvise.

Kommentarer
Postat av: nida

hvala :D pa bas to hocu i da kazem! jednom sam htjela crci od muke kad sam stajala u redu na termama (bazen u sarajvu), stojao covjek iza mene s djecom a djeca malo pa malo "paaappaa, pappaa ska vi in snart" itd itd, a onda je staronja poceo s njima pricati .. "ja min unge vi snart framme, pappa betala åk vi badar sen" stajali smo u redu 20-30 minuta i NI JEDNOM ga nisam cula da je i jednu rijec progovorio na nasem s djecom (sto posto bosanac, nije sved, jedva je prico svedski). to je zalosno, cega se stide?! kladila bih se da mu djeca ne znaju sastaviti tri rijeci na bosanskom.. bruka. i nazalost, takvih je dosta slucajeva.. gaahhh!!

2009-05-25 @ 21:03:25
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0