lördagsnes bilder

det här var som sagt en lång dag. fortsätter där jag slutade och kortade av berättelsen. när tjejerna hade gått hem så gick jag och assy och satt på dream. jag satt och spanade på ett par som var på dejt medan iman käkade. eftersom iman är så fåordig medan han käkar (jag klarar inte av att vara tyst när jag äter) så satt jag som sagt och tog del av parets konversation istället. det var skoj. ingen katastrofdejt men det kunde väl ha varit bättre.

vi fortsatte vår lilla promenad och hamnade vid palace och grusvägen där som aldrig verkar bli asfalterad. efter att jag hade lyckats pricka in mitt uttuggade tuggummi ner i schaktet, och iman missade med sin, drog jag igång en stenkastartävling där vi tävlade om vem som kunde pricka in stenarna i schaktet. vi körde till tre och iman vann. men jag vann egentligen eftersom jag träffade en gång då han tydligen inte såg. det är faktiskt sant. det var länge sen jag kände mig så bosniekid som då. det är så ofta man ser bosniska kids sysselsätta sig med saker som stenar och smågrejer i brist på leksaker. det påminde mig även om klikeri man samlade på och lekte med när man var liten. jag vet inte om svenska barn lekte med kulor men i bosnien var det värsta grejen alla kids höll på med. jag vet att det ibland utbröt bråk i kvarteren när man inte kunde komma över en förlust och var tvungen att ge bort sina kulor.

sedan fortsatte vi mot maxi. på vägen dit bråkade vi. vi stod vid ett rödljus och tjafsade. det var inte vårt första "gräl" (gud så formellt ord haha), vi har haft ett par men jag har glömt alla. assy tyckte nog att jag överreagerade, och för mig finns det inget som heter överreagera när jag väl reagerar om man säger så. jag vill påstå att jag inte överreagerar men jag pallar bara inte av att vara passiv i saker jag tycker är fel. ibland kan man väl tiga ihjäl grejer men EH NEJ inte ofta hehe. antigen så får man nu intrycket av att jag är en bitch eller att assy är en ass men så är det inte HIHI *tycker om varandra*

iaf mitt tjurande och imans tystnad höll i sig hela vägen in till maxis svängdörrar och där någonstans blev vi sams. visst tycker man mer om varandra när man har tjafsat? och vi tyckte verkligen om varandra den dagen för vi började vid bokhyllorna i maxi och där satt vi i mer än en timme och läste ur roliga böcker. ibland skrattade vi så högt att jag på riktigt var lite orolig över att någon skulle komma och säga åt oss att vara tysta (gäss-incidenten). men ingen gjorde det och vi fortsatte. vi läste snuskiga roliga historier ur berts fräckisbok och typ dog några gånger. det är verkligen ett riktigt roligt gratisnöje, att hänga på maxi allstå.

vi handlade och fortsatte sedan hemåt. min assy och jag.

självutlösaren. men det gick snabbt så jag hann knappt posa.

assy är som en liten oliv här.

ja hohoihihi. kul man kan ha på maxi.

jag är inget fan av den här bilden, men iman är det och fågelholksminen går allstå hem.

ja det var det.

Kommentarer
Postat av: Krisss

HAHAHAHHA!! Det är ju ASKUL att på spåret-gubbarna tittar fram i bakgrunden på ett kort!! HAHAHAHAHAHAA!!! Jag döööööör!!! (bild nr tre..)

2009-05-07 @ 18:32:38
Postat av: Dzeni

Råkade hamna här på bloggen och måste bara säga att ni är skiiiitsöta tillsammans! Gillar ert tänk, spontana trips to maxi. Glädje! Ni är klockrent par :) / Imans bosnievän :D

2009-05-09 @ 00:37:44
Postat av: Dzeni

...btw glömde bara fråga, har Iman lånat din maskara kolla bild 3, Goddamnit! Haha, hej-lösögonfransar-släng-er-i-väggen-här-kommer-IMAN!

SHIT! :D

2009-05-09 @ 00:42:21
Postat av: magzzza

dzeni: awww hvala! :) skitgullig komplimang stvarno.

haha fransarna...man kan ju säga att jag är rätt avis på dom, jednom sam ga natjerala da ga nasminkam samo da vidim kako mu maskara stoji. det såg galet ut hahah.

2009-05-09 @ 13:26:29
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Dzeni igen...

Nema na cemu sötis! :D

Hahaha ma nema, säger en sak bara vackra barn kommer ni få, med lååånga ögonfransar, CUTE! :D

Hahahahah Iman sa maskarom, odala ga da je plakao do zore garvar ni är fan roliga! :D

2009-05-09 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0