kaktusgalan 2009

okej. lite sena pics men häräääreee.
ja okej jag pallar inte skriva så mycket bildtexter eftersom det är så många bilder. men jag kan ju dra lite snabbt om hur jag och my gäääääängbäng tyckte att det var och vi tyckte det var asssskojigt!! haha fan askul kväll. maten var sådär, men när det inte är proffskockar som fixar maten så kan det ju inte vara så asbra heller men det är ju inte maten som räknas utan det är sällskapet som sagt. och jag var omringad av alla jag tyckte om. mellan rätterna delades det ut priser till bästa skådespelare och manus och allt sånt där och även massa andra priser. efter galan drog alla på mellanfest till B och L och där satt alla tills dom däckade.

Kommentarer
Postat av: linda

ditt leende dödar, tjejen!

2009-05-24 @ 01:15:56
URL: http://leendas.blogg.se/
Postat av: S.

mashAllah jesi lijepa i kao sto ta kaze , imas lijep osmiijeH;D

2009-05-25 @ 09:29:49
URL: http://adihanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0