jag la undan skor också

det blev lite spontanshopping som inte var inplanerad (logiskt om det är spontant i guess...). först min obligatoriska lidl-runda (grönsakerna är så mycket billigare där än på maxi) och sedan fortsatte jag in på giraffen och hamnade på både fejk-sisters affären och lindex. allstå den där sistersaffären, har inte dom typ astattiga kläder? rätt mycket ur-modet-kläder om man säger så, men idag hittade jag ett randigt linne som var cute.

på lindex hittade jag en tröja, örhängen och en väska, basic-skol-bagstil på den. nu väntar jag på att mina spagettiz ska koka så att jag kan käka. sedan måste jag färga håret, städa och duscha. ikväll äre party på ze päläz. känns fräschats så va? och inte halvsunkiga kåren. ja vi får se. förferre hos mig iaf. blir vi tre brudar och det kommer bli mysigt. mat nu.

Kommentarer
Postat av: Aida

Päläz baby tonight, euforiii on tha danceflöör!

2009-05-09 @ 17:47:39
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Ms Lundovic

Raggsocovish! Hur mår du idag? jag slår en signal later tror jag so please pick up. Förövrigt tycker jag det har gått alldeles för lång tid sen sist så en dejt snarast?

2009-05-10 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0