hellu

funderar på om jag ska micra upp en pita (uttalas "pitta". kriss skratta inte nu). är lite småhungrig men ändå inte. man ska inte äta när man är uttråkad.

assy gick för en stund sen för att kolla på fotboll och jag måste nog kanske sticka och handla. det är egentligen så mycket som jag måste fixa. idag skulle jag egentligen ha gått och köpt riktiga gympaskor så att jag kan promenera nu när det är så fint väder. vi skulle även ha besökt blomsterlandet och ikea men det sket sig eftersom vi däckade sex på morgonen igår och vaknade vid fyra.

nähe en liten pita trots allt kanske. måste även ringa min mamma. dom har tydligen varit i norge de senaste tre dagarna, vilket jag inte har vetat om. trodde att mamma dissade mina telefonsamtal men nu förstår jag bättre.

Kommentarer
Postat av: Kriss

det var svårt att låta bli haha!

2009-05-03 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0