esc och ef

klockan har inte ens slagit 11 och jag sitter redan med datan fastklibbad i knät. sjukt oväntat, det med tiden iaf. igår kollade vi eurovisionfinalen och jag trodde nog att mina kompisar skulle vara lite mer på på röstningen men de var lugna medan jag var den enda som var engagerad. jag tycker sånt är asspännande. bosnien placerade sig som åtta sverige som 21a. jag är helt hundra på att sverige hade kommit längre om man hade skickat måns. malenas låt sög tyvärr jämfört med de andra bidragen och de tyckte europa också. till och med charlotte var bättre förra året.

även om jag var sugen på att gå ut och partaja medan vi satt och kollade på esc så gick det över när esc var över. jag var astrött och tjejerna också. så jag och ajmän gick hem vid två och degade en stund. strax innan tre fick jag mess av D där hon messade om efterfest. så ajmän och jag gick upp till henne i pyjamas *spontana paret* och hängde där. det var en mysig och stillsam efterfest, typ så som det ska vara. jag drack ett glas av Ds egengjorda vin och det var asgott haha. inte alls syrligt som alla andra äckelvin på systemet. funderar allvarligt på att gå och köpa en liter typ. vid halvsex gick vi ner hem till mig och då var det bara att gå och lägga sig. utan att ens behöva byta om.

mina kompisar är så fotogenique

favvo-laka!!!

Kommentarer
Postat av: krisss

Jag gick också å la mig halv sex!! Alltså.. Vi måste sluta och vara exakt likadana hela tiden, det börjar skrämma mig.........

2009-05-17 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0