darin - runaway

allstå jag är ju lite fjortis i min musiksmak men det gör inget. min omgivning verkar inte störas för mycket av det. iaf jag tycker det är skitkul att parta till darin. han är ju för goooooo. den här låten härnere är ju ingen partylåt utan en mer mypyslåt haha. den ska spelas nästa gång vi sänder muttation.

och just det, på tal om radiosändningar och muttation, imorgon sänder vi igen! en extrasänding eftersom det är sånt tryck på vårt program. typ, nä men på riktigt imorgon klockan åtta så får ni lyssna på muttation som vanligt om ni inte har något för er eller om ni bara vill ha bra partymusik att förfesta eller fixa er till.

men här kommer darin och jag drar nu. gonattherrå *vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0