dagens

nu har jag precis borstat tänderna och piggnat till lite. idag har varit en lång dag. började i skolan vid tio där jag mötte upp radioläraren som var snäll nog och visade mig hur radioredigeringsprogrammet (långt ord hehe) funkade. därefter satt jag och knåpade med radioövningarna vi hade. jag blev inte klar med sista övningen som gick ut på att intervjua aida (henne föreställandes drottning silvia) men det får jag fixa imorgon. det är typ asmysigt att sitta uppe i radiorummen.

vid fem stacks det hemåt och sedan var jag i skolan vid sex igen. vi sände radio också, vid åtta som vanligt. kom hem vid halv tio och har sedan dess legat däckad i soffan.

ska sova alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0