blöt och trött

jag fick lite ont i huvudet nu när jag tvättade håret, kanske för att jag stod med hövvet upp och ner i typ tio minuter eftersom jag var tvungen att vänta ut hårinpackningen. eller så är jag bara trött och det är jag.

ska föna det alldeles strax för sedan måste jag sticka till radiostudion snart. vi sänder muttation ikväll och ni hittar länk där nere i inläggen någonstans, för just nu orkar jag verkligen inte länka.

det har varit skumt väder idag. hoppas bara det inte regnar i helgen eftersom jag ska få besök av min finaste böna imorgon. neeej regn på fredag ser jag på nyheterna nu. men iaf, nicole kommer imorgon och stannar till lördag/söndag. mys vi ska det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0