zeg och zömnig

muhu vad trött jag är just nu. tog en liten paus från skolböckerna. eller paus och paus, känns som att jag enbart tar en massa pauser; bloggpaus, fejjanpaus, matpaus, kissepaus, promenadilägenhetenpaus..ja men typ en massa pausar. men dom är fina och ska inte underskattas!

just nu är det en kombinerad bloggmatpaus. har precis brett en mäck som jag äter så sakta som möjligt. vill ju inte återgå till böckerna än. påbörjade plugget till tentan idag, den är på torsdag nästa vecka så det känns som att man har skitmycket tid, fast man inte har det. och jag pluggar inte om jag inte är stressad, vilket jag inte är, men känns som att fredag kommer vara en såndär nu-måste-jag-VERKLIGEN-sätta-igång-och-plugga-dag. småpluggar lite sådär. tycker det är bäst egentligen.

vi sände radio ikväll också, om nån lyssnade. men njaaehhh tveksamt, förmodligen bara våra päron som lyssnar och nerko om han inte redan har övergivit oss. vi snackade lite om josef fritzl, nedsläckningsdagen och relationer; hur man får sig en dejt och hur man sedan dumpar honom/henne. det blir en hel del relationssnack i vår lilla radiotimma, och en helt massa flum bakom micarna som gör att man ibland inte kan koncentrera sig haha, men grabbarna är ju för gooooaaa så då gör det inte så mycket.

jaha nähe. är sugen på att göra pannkakor nu men det är väl lite sent för det? 

Kommentarer
Postat av: Selma

jag tunade faktiskt in igår...mobbad haha! :P

2009-03-19 @ 16:00:16
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magzzzaaa

awwwww!! glad jag blir :) gulligt av dig ju!!

2009-03-19 @ 17:33:48
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Selma

yäääh men vadå, skippa musiken i nån timma och lyssna på er istället är faktiskt mycket skönare, fast fan vad mycket roligare det hade varit om jag visste vem som snackar när! hahaha.



men ahkey, jag känner igen din röst iaf haha.

2009-03-19 @ 19:53:12
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: semlan igen

btw, jag håller med er som sa att man ska berätta för killen vad man känner, typ om man fanciar honom.

jag vågade aldrig göra nåt sånt förut men efter att ha gjort det, TRE gånger (HAHA), så blev jag faktiskt lite stronger av det och har mkt lättare för det nu.



så JA, berätta. man förlorar inget på det iaf.



tudelus!

2009-03-19 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0