men fuck uuuuuuuuu skolböckerna

jag tar tillbaka allt jag har sagt om politik och att det är kul. förstår inte hur jag kunde uttrycka mig så klumpigt. det är inte kuuuuul och nu är jag deppig på riktigt på grund av att jag inte orkar bläddra i en fet bok längre. jag hänger på wiki istället, mycket roligare att läsa om regeringar där än i böckerna. mina tentasvar kommer att baseras på info från wiki-räddaren-i-nöden och mina egna anteckningar.

nä på riktigt. fyfasen just nu vill jag bara...bara........inte dö....men typ rymma och slippa all tentaplugg som hänger över mig.

sad sam pravo omotiverad i nista mi se ne da. jag funderar lite på om det är okej om jag blandar språk? jag har aldrig gjort det innan men jag har nog verkligen behov att behöva göra det. jag läste mina gamla dagböcker när jag var hemma och där var det oh my typ språkröra. mycket bosniska och svenska och det är ju ungefär så jag snackar. sen funderar jag också på om det är mest BKS:are som läser eller svenskar (inkl andra invandrare som inte är BKS:are)? jag har fått för mig att svenskar kan ha svårt att relatera till innehållet i min blogg, förutom mina egna svenska kömpisar som känner mig på riktigt också, för jag skriver typ mest ur ett bosniskt perspektiv, hur många vet ex vem Laka är? typ ingen i sverige. så jag tippar på att det mest är f.d juggisar som läser.

okej nu slutar jag. blir paranoid av fundera för mycket på sånt här. jag brukar faktiskt tänka att det inte är någon som jag känner som läser bloggen, förutom de uppenbara som jag vet gör det. mina peers läser varje dag tydligen. det är nog därför de dagliga telefonsamtalen har minskat.

Kommentarer
Postat av: Idahoe

Det ÄR ju sjukt roligt!!! Stryk under i böckerna (om du för för ajmän) och använd så post-its så går det jättelätt o blir ännu roligare!!

Och just det, det här spelet fastnade jag med igår...så sjuuuuuukt kul!!! :D

http://rixdax.riksdagen.se/#



Pöss på re! <3

2009-03-20 @ 09:56:11
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: Krisss

funderar också på att förlita mig på wiki..

2009-03-20 @ 11:44:24
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com
Postat av: The bean

Jag vet känslan! Men käre vän kör på din pluggteknik, det brukar alltid gå hem på något sätt för dig. Jag tror nån där uppe gillar dig när det gäller tentor :)



Gällande din blandning av språk här va så kan jag ju påpeka att jag inte följer me i allt som skrivs men iom att du blandar så snappar jag ju ändå upp det mesta ändå. Å jag vet vem Laka är! Lite roligt hur man lär sig, vet att R. blandade spanska å svenska me sina päron när de pratade å då fattade jag en hel del me.



Jaruu...det va nåt mer som jag skulle skriva men eftersom jag är senil så har jag glömt så leeeejter min lilla lover. smirkie

2009-03-20 @ 12:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0