laaaaay alll youuuuur loooovee onn meeeeeee

om inte annat så ser jag ut som en karibisk växt. jag är grön och har inte utsläppt hår och det gör mig lite nedstämd. nä men nä inte nedstämd, jag tror jag missbrukar ordet nedstämd nu. men vad är det man säger? inget riktigt party utan hår som svänger. mitt motto iaf. svårt att svänga med en bulle på huvvet.

nähe nu svänger ajdå förbi snart och så drar vi till idahoe på förferre. allstå fan vad ändå skönt att bara typ spåra-ut-dansa på dansgovlet. inte spåra ut helt, utan sådär när man är som i trans. HIHIHIHIHIH.

Kommentarer
Postat av: amila

Kul att träffa dig igår :)

2009-03-08 @ 10:22:16
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0