vacker dag

hallluuu. allstå det är helt sjukt hur hela min vardag har ändrats, eller snarare min dygnsrytm. igår när min data dog för dagen (halv 1 typ) gick jag och la mig för att läsa lite, men klarade inte ens av en hel sida innan jag däckade hårt. innan kunde jag ligga tre-fyra minuter och fundera lite, men nu minns jag inte något av hur jag somnade. najsigt. jag vaknde vid halv sju och var aspigg, ba eh, var är den gamla magdan??? hon som sover no matter what. men jag blev lite glad, det innebär ju på sätt och vis att min kropp mår bra.

det är nämligen så att om man vaknar innan klockan ringer så betyder det att det är den bästa tiden för kroppen att gå upp egentligen, om man därför vaknar typ tio minuter innan klockan ska ringa så bör man gå upp!! det är kroppen som signalerar att det är det bästa att göra, om man istället väljer att fortsätta sova så kommer man vakna upp tröttare än vad man skulle ha varit om man gått upp då man vaknat av sig själv. det är sant. testa det nån gång. iaf, jag fortsatte sova, sju kändes lite väl tidigt att gå upp, men jag gick upp vid tio, vaxade benen, käkade frulle, och nu sitter jag här och ska strax ge mig ut i solskenet. är ledig idag och ska njuuuuuuuta av min "helg". tänkte sticka till ikea idag också och handla lite. måste ha en blomma, en ny lampa och klädhängare. hm, ska kanske passa på att hänga lite på rusta också.

sooooooooooooooooooooool. hehe. heeeeeejdå.

Kommentarer
Postat av: Aida

Neeeeeeeej ma neces valjda u rusta bez mene? :o hahaha aja köp mig lite bodylotion från loreal ;)

2009-06-29 @ 13:20:40
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0