fejklugg


*intressant*

Kommentarer
Postat av: Kriss

2009-06-28 @ 21:54:47
Postat av: N

Va fint! Lite orientaliskt över det hela. Mycket vackert, det skulle du passa i på riktigt :) Åh du är ju brun som fan oxå. Gött! Jag har lite svårt att blogga eftersom min data strejkar från modemet härnere på Öland men jag får låna brorsans data. Så det blir lite klent me bilder å blogging tyvärr, såååruuu vet :) puuusss

2009-06-28 @ 21:56:15
Postat av: Krisss

HAHAHAHA! Jag bara liksom kom åt Korrläst?-knappen! Helt sjukt! Vad jag skulle säga var iaf: Du ser tio år yngre ut. Men det är inte så kul längre eftersom knappgrejen va så mycket roligare! Hahahaha!

2009-06-28 @ 21:56:48
Postat av: magzaa

N: haha aa det ser rätt fint ut på bild, men i verkligheten så är det alltid svårare, luggar är så svårstylade och dessutomväxer håret för sakta ifall man skulle klippa lugg och sen ångra sig :( ghaha jag märker att det är kasst med blögg, förväntar mig lite mer nu när du är på öland, det lär väl hända grejer :P haha pussssss



kriss: hahah du är ju knäpp. ja jag ser yngre ut :/ inte så kul, fast kanske när 30års krisen slår till så är det dags att cutta lugg och så kommer jag känna mig som 20 igen? :D

2009-06-29 @ 12:09:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0