mitt första födelsedagsfirande

när jag ändå är inne på det här med födelsedagsfirande. på min riktiga dag sjöng dom för mig i klassen, folk ringde, sedan minns jag att jag stressade eftersom jag sulle göra iordning mitt radioprogram och det var döstressigt (men jag blev godkänd!) och strax efter det var jag på arbetsintervju där jag fick mitt sommarjobb. det var en naaajs dag.

det här fick jag av min arbetsgivare i födelsedagspresent haha. cute.

hemma i brevlådan väntade ett paket från ajdin. världens godaste choklad!
mötte sedan upp iman på stan där han väntade med en bukett rosor, sju för att vara exakt eftersom vi har varit tillsammans i sju månader. allså SJU, sen när liksom? tiden går ju för snabbt men den tiden med classy har varit askul.

efter det tog vi en "promenad", väldigt internt här, men den var ju lite onödig, det tyckte inte iman. iaf efter promenaden tog han ut mig på en italiensk restaurang där han käkade nått och jag käkade pasta. asså vill bara PUSSSSSAA PÅÅÅÅ min iman när han ser så här snäll på det här kortet, så fin och så *bububububu* *bebisläten*. awwww. nu är det exakt en vecka sedan vi sågs.

och här är min food. det var typ två portioner i en, så som vanligt käkar iman upp resterna.

vi kom hem och iman ba kan inte du hämta öl, eller vad det nu var, i kylen och jag var väl pigg så jag protesterade inte och så där i systempåset låg en tååååårta. haha.

den var goooood. vi käkade på den i tre dagar tror jag, två bitar om dan haha. en efter middagen och en på natten. min största rädsla är att vi ska bli "sambotjockisar". vi käkar nästan hela tiden och gympar inget. eller iman gympar ibland men jag gör det verkligen aldrig, måste börja. nu i sommar kommer jag avvänja mig vårt bekväma samboliv lite, sorgligt men nyttigt. det sägs att det är bra att sakna varandra ibland.

jahapp. jepp det var det. nu har det slutat hagla också.

Kommentarer
Postat av: h

haha, pa moja ti. prvo sretan ti. drugo; znas valjda sta 7 ruzi znaci? :)

2009-06-20 @ 09:42:38
Postat av: selmAAH

seriöst magz, sen jag såg dig och iman på bild för första gången, då du var...på nån grej med klassen, skolan eller var det var och ni hamnade på samma bild visste jag att det skulle bli nåt :D you so frekkin cute! :D



sedam ruzi znaci "volim te" HAHA naaw! ;D

2009-06-20 @ 12:40:02
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Aidiii

Naaaaw soo qute ni äeeee, tänk att jag NÄSTAN funderade på att ändra mitt civilstatus när jag såg er men sen ågrade jag mig..it's not my style ;)

Btw är det sånt här ni håller på med när ni lämnar mig på dagis ?? ;)

2009-06-20 @ 13:43:27
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe :) gott med tårta :)

om du orkar klicka in dig på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på oss :) tar typ en sekund :)

peace

2009-06-20 @ 20:45:49
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: magzza

h: hvala :) haha nisam znala sta znaci, ali eto selma je rekla :P



selma: awww selmic, söt du är som tänker tillbaka på något som var så länge sen :) kul att läsa en så gullig kommentar hahah :)

al vidis nisam znala sta znaci sedam ruza haha :D

al ja mislim da on nije tako razmisljao vid tillfället haha.



aida: HAHA ma du kommer aldrig ändra din status, znam ja to dobro. och detär sånt vi håller på med när du är på dagis, men du börjar ju förskolan till hösten så det blir lite svårare då :P



mia: jepp :)

2009-06-20 @ 23:53:57
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: iman

eller...?

2009-06-22 @ 00:27:05
Postat av: magzza

ELLER??

(har vi inte redan diskuterat det här? och varför är du inte på msn??)

2009-06-22 @ 02:06:06
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0